donderdag 6 maart 2014

Stage week 6

Een korte week dit keer, omdat het natuurlijk carnaval is geweest!

Maandag en Dinsdag niet naar stage geweest in verband met carnaval.

Woensdag: De wekker ging vroeg, te vroeg. Om 4.25 opstaan is echt té vroeg na 5 dagen carnaval. Toen we om 6.00 op het stage adres waren, gingen we de 'nieuwe' kachel aanzetten. Die had vanaf zaterdag afgestaan omdat het rustig was, dus hoefde er minder warmte geleverd te worden. Dat ging nog niet zo gemakkelijk omdat de brandstof die in de kachel zat redelijk vochtig was. Daarna hebben we nog een cilinder gemaakt die niet helemaal meer goed inklapte. Toen nog wat poetsen en naar huis.

Donderdag: Vandaag kwam Swiss Combi (Merk van de droger) een nieuwe band in de droger leggen. Ik heb hun daarbij geassisteerd en geprobeerd zoveel mogelijk vragen te stellen. Ze hebben mij daar uitbundig antwoord op gegeven. Dit gebeurde allemaal op zijn Engels omdat ik niet zo goed ben in Duits. De mensen van Swiss Combi praatte namelijk Duits. Ze kwamen uit Zwitserland. Daarna heb ik samen met mijn stagebegeleider Twan en collega Maarten de helft van alle beitels bij de chips molen (hamer molen voor hout chips) vervangen. Toen de droger weer gemaakt was kon alles weer aangezet worden.

Vrijdag: Morgen ben ik vrij omdat ik genoeg uren maak.

1 opmerking:

  1. Hoi Rens,

    Ik ben erg benieuwd welke vragen dat je hebt gesteld en welke antwoorden je erop hebt gekregen. Goed van je dat je toch vragen hebt gesteld ook al moest dit in een andere taal.

    Groeten, Marcia van de Wiel

    BeantwoordenVerwijderen