maandag 26 januari 2015

Week 9

Dit is een korte week omdat ik op donderdag en vrijdag vrij heb genomen. Dit omdat mijn verstandskiezen werden getrokken op donderdag. Verder heb ik deze week mijn marktonderzoek afgemaakt. Dit was veel werk, maar ik ben blij met het resultaat. Hier heb ik voornamelijk maandag, dinsdag en woensdag (voor de ochtend) aan gewerkt. Op woensdag middag heb ik gekeken naar de inkoopordes van 2014. Ik heb gekeken welk bedrijf wat doet? Wat leveren ze, wat zijn hun specialiteiten en waarom kiest Biogasplus voor dit bedrijf? Er zijn bijvoorbeeld verschillende bedrijven die ventilatoren leveren, maar waarom kiezen ze soms voor het ene bedrijf en soms voor
het andere? Dit is simpeler dan ik dacht? Het zijn gewoon andere soorten ventilatoren. Zoals ik dus al zei ben ik op donderdag en op vrijdag afwezig geweest.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten