dinsdag 8 september 2015

HD Solar week 1

Hallo alemaal! Mijn eerste stageweek zit er alweer op.
Ik loop momenteel stage bij HD Solar. Het is een bedrijf dat gevestigd is in Someren-Eind en zich voornamelijk bezig houd met zonne-energie. Ik ben de eerste week al meteen begonnen met mijn onderzoek: Daarin moet ik uitgebreid uit gaan zoeken welke manieren er allemaal mogelijk zijn (en vooral rendabel) om een huis duurzamer te krijgen. Momenteel trekt de huizenmarkt aan en willen veel mensen hun huis kwijt, maar huizen met een hoog energielabel blijven in de verkoop. Door een aantal investeringen te nemen kan een energielabel snel met een paar stappen omhoog en is het voor de kopers van een huis al veel interessanter om een huis te kopen. Je kunt bijvoorbeeld opnieuw je huis isoleren. Na 5 jaar heb je qua kosten je investering al uit je huis. Ook ben ik bezig geweest met wat kleine klusjes zoals het opruimen van de loods en het indelen van de showroom. Volgende week ga ik weer allemaal nieuwe dingen leren, maar dat horen jullie dan wel weer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten