woensdag 14 oktober 2015

Bloggen week 6


Tijdens deze week is er weer van alles gebeurt op stage. Tijdens deze week zijn er weer een aantal ‘standaard’ klussen uitgevoerd. De  loods is opgeruimd, bestellingen opgehaald, in Ezzing zijn weer een aantal systemen berekend en de monitoring is bijgehouden. Echter was er deze week een probleem met een display van een omvormer. De omvormer werkte nog wel, maar was niet af te lezen. Dit heb ik proberen via de computer te verhelpen maar ik kreeg het probleem niet goed uitgelegd. Gelukkig heb ik op woensdag bij de Energie Vakbeurs in Den-Bosch het probleem wel kunnen uitleggen waardoor nu een nieuwe display is opgestuurd en wij de klant weer tevreden kunnen stellen. Op de beurs heb ik op het gebied van zonne-energie en isolatie heel veel nieuwe en innoverende dingen gezien. Er zijn ook bedrijven (Isobouw en Kingspan) die een combinatie van beide aanbieden. Een geïsoleerd dak, met daarop een geïntegreerd zonnestroomsysteem. Dat zijn misschien mooie daken voor mijn onderzoek, omdat ik in mijn onderzoek de vergelijkingen tussen beide wil hanteren. Ik heb verder telefonisch contact gehad met Erik Held over mijn onderzoek, waarna hij mij zou terugmailen maar ik heb nog niks gehad en kan dus nog steeds niet beginnen aan mijn nieuwe onderzoek wat ik zeer betreur. ​Op vrijdag ben ik mijn internationale carriere begonnen in de zonne-energie branche. Ik heb namelijk een doe het zelf pakket bezorgd in Zonhoven (België). 

2 opmerkingen:

  1. Goed bezig Rens!
    Fijn weekend!

    Groeten,
    David Raaymakers

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rens,

    Wat houdt het doe het zelf pakket precies in?

    Groetjes Frenk

    BeantwoordenVerwijderen