dinsdag 27 oktober 2015

HD Solar week 8

Bloggen week 8.

Tijdens deze week is er weer het nodige gebeurt. Ik heb aan mijn onderzoek gewerkt wat nu toch bijna een mooi compleet onderzoek wordt. Daarnaast heb ik dinsdag een dak gedemonteerd waar in de toekomst zonnepanelen op komen. Op dit dak lagen nog panlatten en dakleer dat van het dak af moest omdat het volledige dak opnieuw werd geïsoleerd. We hebben ook de isolatieplaten op het dakbeschot gelegd. Op deze platenkomen de nieuwe panlatten te liggen met daarop dan weer de nieuwe dakpannen en zonnepanelen. Op donderdag heb ik voor de internetsite van solarsystemen.nl (een franchise van HD Solar) de site up to date gemaakt. Alle installaties tot nu toe zijn toegevoegd in een landelijke kaart van Nederland waar SolarSystemen.nl zijn installaties geplaatst heeft. Op vrijdag ben ik samen met Rob (installateur) op pad geweest. We hebben een plat dak installatie van 8x Jinko 260 Wp panelen geplaatst in Gerwen. Daarna hebben wij bij verschillende huizen in Someren wat zonnepanelen vervangen. Deze panelen hadden door een chemisch proces bij de productie een andere coating gekregen en zo was er een duidelijk kleurverschil te bezichtigen door de verschillende panelen. We hebben in samenwerking met een verijkermachinist de panelen verwisseld waarna de klanten weer tevreden waren. 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten